Klíma vásárlásán gondolkozik?
Segítséget adunk, hogy jó döntést hozzon a kiválasztásnál!
Elsőnek azt kell meghatározzuk, hogy mire szeretnénk használni a klímát! Ugyanis ha csak nyári időszakban működtetjük, esetleg tavasz vagy őszi átállásnál akkor egy egyszerűbb inverters klímát is választhatunk.
Amennyiben télen is akár folyamatos üzmre keresünk berendezést akkor ott már egy úgynevezett FŰTÉSRE OPTIMALIZÁLT berendezést kell keressünk. Mit is jelent ez? Azt, hogy a téli hidegebb akár a -25- -30celsiuszos hidegben is tud mműködni fűtés üzemben a klímaberendezésünk.
Felmerül mindenkiben a kérdés, hogy nincs is -25 celsius magyarországon akkor minek az ilyen berendezés? A fűtésre optimalizált klímák kialakítása eltérő a sima berendezésektől, ami azt jelenti, hogy nagyobb a kültéri és a beltéri egységek hőledó felülete, valamint a berendezés belső kialakítása is sokkal kifinomultabb, precizebb szabályozókkal és kompresszorral van ellátva! Ennek köszönhetően, a kültéri egység kevésbé fog lejegesedni, illetve a leolvasztási ciklusok is számottevően rövidebbek!

Második szempont a kiválasztásnál, hogy hány helyiséget szeretnénk kezelni a klímával, a helyiségek mérete, pl magasság, alapterület funkciója a helyiségnek. Ezeket is fontos meghatározni, ugyanis nem mindegy hogy egy hálószobáról, vagy egy oktatóteremről beszélünk, ahol pl az emberek számát is figyelembe kell venni a méretezésnél! Érdemes a felmérést egy jó szakemberrel elvégeztetni, mert még más tényezőket is figyelembe kell venni a tervezésnél.
Harmadik szempont pedig a szerelés, és az azt követő folyamatos karbantartás! Csak olyan cégtől vásároljunk klímát, aki beszereli, és beüzemeli!
Miért is mondjuk ezt? Rengeteg esetben belefutottunk olyan telepítésekbe, ahol a megrendelő az internetről egy értékesítő áruház webshopjából megvette a berendezést, és az internetről kinézve a 20. Szerelő elválalta a gép felszerelését, beüzemelését, ezt tette akár számla nélkül, vagy számlával.
A berendezés garancia időn belül meghibásodott, a szerelő kereste a beüzemelőt, aki átirányította ahoz a céghez ahol a berendezést vette, ugyanis a garanciális gondok az értékesítőt terhelik! Az értékesítő jó esetben pár hónap múlva kiküld egy általa megbízott szakembert, hogy megállapítsa a hibát, de a legtöbb esetben kérik, hogy a berendezést juttassák vissza hozzájuk, és majd ők kivizsgáltatják a meghibásodás okát. Itt sajnos a vevő kénytelen saját költségén leszereltetni a berendezést és elszállítatni, majd várni a kivizsgálás eredményére, ami lehet pozitív, vagy negatív!
Szerencsés esetben kapunk pár hónapon belül egy új gépet, amit ismét sját költségen felszereltetünk, rossz esetben megállapítják, hogy szakszerűtlen beszerelés miatt nincs garancia, így elbuktuk a berendezésünket, és még a leszereltetést is kifizettük! Ügye már meg is fájdult a fejünk, hogy milyen utánajárás és idegeskedés megy el ezzel a procedúrával, pedig mi csak spórolni akartunk 10-30.000ft-ot a komplett árból!
Szakembereink a kapcsolatfelvétel első pillanatától kezdve a berendezés kiválasztásától a kivitelezés befejeztéig, sőt még az után a karbantartások idelyét is jelezve tartjuk a kapcsolatot ügyfeleinkel. Amennyiben garanciális gond adódik, a teljes folyamatot cégünk viszi végig, így Önnek nincs semi egyéb teendője!